Зовнішня реклама на авто — це ефективний та ненав’язливий спосіб залучення клієнта у орбіту власного бізнесу. Розміщення візуальної інформації на зовнішніх носіях, особливо таких помітних та динамічних, як автомобілі, дозволяє підвищити впізнаваність бренду та викликати симпатію потенційних покупців. Давайте розберемося, чому це працює та як правильно вибрати спосіб брендування для свого транспорту?
Переваги реклами на автотранспорті
Плюси автотранспорту як рекламного носія складаються із загальних переваг рекламування у міському середовищі (незалежно від того, які види зовнішньої реклами бувають) і додаткових специфічних переваг транзитної реклами. До загальних плюсів відносяться:
- «обов’язковий перегляд» — пішохід чи водій не має змоги переключити або вимкнути зовнішню рекламу у міському просторі;
- «безбар’єрність» — між клієнтом та рекламою немає «посередників» у вигляді смартфона, комп’ютера чи телевізора;
- максимальне охоплення — зовнішні рекламні носії бачать усі, хто перебуває у зоні візуального контакту.
Зовнішня реклама на транспорті має власний набір додаткових переваг:
- безкоштовне розміщення — власник транспорту не сплачує за оренду рекламного носія на певний термін;
- власний готовий рекламний носій — компанія вже має транспортний засіб, який можна використовувати ще й для рекламних цілей (не потрібно виготовляти або орендувати сітілайти, дахові установки, афіші, білборди тощо);
- низька ціна реклами, як співвідношення вартості її виготовлення до витрат на розміщення, показ та обслуговування;
- «рекламна варіативність» — власник вибирає спосіб нанесення реклами на власний розсуд, виходячи з уявлень про її максимальну ефективність;
- ненав’язливість — потенційний клієнт не сприймає зовнішню рекламу на автомобілі, як спосіб тиску на себе, тому підсвідомо запам’ятовує або навіть розглядає її з цікавістю як джерело інформації;
- «гарячі точки» — транспорт зустрічається на вулиці, біля магазинів, АЗС, торгових центрів, у пробках на дорогах — там, де є велике скупчення людей і, відповідно, максимальна аудиторія;
- автоматичне націлення — реклама на автотранспорті діє як візуальний магніт для тих, хто в житті шукає якийсь схожий товар чи послугу (більше того, люди підсвідомо намагаються запам’ятати те, що вислизає від них, але може принести користь, тому часто навіть фотографують потрібну інформацію).
Які види реклами на автомобілях бувають
Зовнішня реклама на автомобілях може класифікуватись за кількома ознаками. В залежності від основи під нанесення можна виділити такі різновиди:
- на кабіні (у тому числі на верхньому обтічнику);
- не жорсткому кузові вантажівки, фургона, мікроавтобуса;
- на основі тенту.
За типом друку існують такі види зовнішньої реклами:
- повнокольорова — добре передає фото, картинки з градієнтами, але має вищу вартість;
- чорно-біла (або послідовне нанесення кількох окремих кольорових шарів) — підходить для написів, логотипів та малюнків із чіткими контурами без градієнтів.
Повнокольоровий друк має свої різновиди, позначення яких залежать від кількості кольорів, що використовуються. Наприклад, формат 4+4 означає, що використовуються чотири кольори та друк здійснюється з обох боків основи (зазвичай так друкують листівки, оголошення та іншу подібну поліграфію). Для розміщення реклами на автотранспорті підходять формати:
- 4+0 – чотири кольори;
- 3+0 – три кольори;
- 2+0 – два кольори;
- 1+0 – один колір (найчастіше так позначається ч/б друк).
Способи нанесення
Якщо ви вирішили задіяти свій транспорт під нові види зовнішньої реклами, то можете вибрати будь-яку з наступних технологій:
- широкоформатний друк;
- трафаретний друк;
- аплікація.
Широкоформатний повнокольоровий друк дозволяє отримати високоякісне зображення на гнучкій основі із ПВХ. Найчастіше це безпосередньо сам тент на кузов автомобіля. Перевагою такого способу є можливість відобразити практично будь-який малюнок, показати об’єм, переходи кольорів та інші особливості. До недоліків слід віднести відносно високу ціну, неможливість нанести зображення безпосередньо на тверду основу та на старий тент.
Трафаретний друк наноситься на будь-яку відповідну основу пошарово: спочатку один колір, потім наступний колір поверх попереднього і так далі. Таким чином не можна отримати градієнти, але можна створити чіткий кольоровий малюнок для привернення уваги клієнтів. Також плюсом трафаретного друку є можливість нанесення зображення на тенти, що вже перебували у експлуатації.
Аплікація може наноситися як на тент, так і жорсткі поверхні. Спочатку на плівці друкується зображення, а потім ця самоклейка наклеюється на несучу основу. При необхідності такий малюнок легко видалити та наклеїти на його місце іншу рекламу. Також після друку на оракалі плівку можна додатково захистити ламінацією, щоб захистити зображення від пошкоджень.
Чому варто звернутися до NEW.TENT.UA
У компанії NEW.TENT.UA ви можете замовити розміщення реклами на автомобілях у Києві та Київській області. Ми маємо власне поліграфічне обладнання для широкоформатного повнокольорового, трафаретного друку та друку на плівці ORACAL.
Послугу можна замовити в одному з таких форматів:
- Друк із готового макета в CMYK в одному з наступних форматів: .ai, .cdr, .eps, .tiff (для джерела векторної графіки шрифти мають бути переведені в криві).
- Розробка макету нашим дизайнером з урахуванням ваших вимог та побажань.
Ми не тільки виконаємо друк на тентах або розміщення реклами на авто, але й за необхідності виготовимо тентові конструкції на вантажний автомобіль, напівпричіп, «Газель». Працюючи безпосередньо з виробником, ви отримаєте:
- демократичні ціни;
- швидке виконання замовлення;
- співпрацю без посередників;
- весь комплекс послуг: від макету до монтажу зовнішньої реклами на авто;
- вибір оптимального методу друку під ваші завдання та бюджет.